Therapiedag 6 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lars Brand - WaarBenJij.nu Therapiedag 6 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lars Brand - WaarBenJij.nu

Therapiedag 6

Blijf op de hoogte en volg Lars

15 December 2014 | Curaçao, Willemstad

Vanochtend is Daan nog niet fit opgestaan. Het water wat hij dronk kwam er meteen van boven weer uit. Zijn maag was natuurlijk leeg en kon dat snelle drinken niet hebben. Hij heeft vanochtend wel een halve toastboterham op en wat appelsap. Dat is er in gebleven. Hij heeft nu geen diarree gehad maar moet wel heel veel plassen. Daarom adviseerde het cdtc om toch de arts te laten komen. Daar wachten we nu op. Ik hou jullie op de hoogte

Lars heeft vandaag een goede sessie gehad. Ze zijn verder gegaan met het stoplicht en hoe handel ik dan. Ook hebben ze het over hulp vragen gehad.
Daan heeft bij ons in de schaduw gezeten. Na de binnensessie zijn ze weer naar buiten gegaan. Daar hebben ze lekker gezwommen. En Lars die aangeeft nooit met flippers te willen zwemmen want die zijn eng, heeft vandaag samen met nubia gewoon met flippers gezwommen. Donderdag gaat hij weer een angst overwinnen. Ze gaan op open zee zwemmen. Mirte vond het een goede sessie. Op naar morgen.

  • 15 December 2014 - 16:23

    Schoolweg 9:

    Hoi Lars, Thera, John en Daan! Zoals we kunnen lezen gaat het daar allemaal erg goed met jullie! Super! Geniet er nog even van en we wachten nu op je mooie verhalen! De kids en wij natuurlijk ook, missen je! Veel plezier en voor Daan veel beterschap gewenst! Groetjes schoolweg 9

  • 15 December 2014 - 16:45

    Lars Van Den Brand:

    Bedankt voor jullie berichtje. Waarschijnlijk is daan morgen weer de oude.

  • 15 December 2014 - 18:40

    Esther:

    Beterschap voor Daan. Fijn dat het met Lars zo goed gaat!

  • 16 December 2014 - 14:26

    Klas D3:

    Hoi lars

    vandaag weer even op je site en blog gekeken.
    wat knap van je dat je al die dingen doet. Goed dat je met
    flippers hebt gezwommen. En echt cool dat je op open zee
    gaat zwemmen.
    Richal wil graag weten hoe het met je gaat en of je een mooi
    hotel hebt.
    jenna hoe gaat het met je ik mis je heel erg en ik vind het
    knap wat je allemaal doe en nog een happy new year tot
    volgend jaar van jenna.
    Voor jullie allemaal fijne kerstdagen en gezellig en goed nieuwjaar

    gr van ons allemaal.

  • 17 December 2014 - 21:01

    Oma Truus:

    Hoi alle vier. Nou ik lees ook vandaag goede sessie gehad.
    Fijn dat alles zo goed gaat Lars. Volhouden he jongen. Daan ik hoop dat je vlug weer opknapt. Veel plezier.
    liefs Oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Lars

Hoi allemaal, Ik ben Lars van den Brand en ben 13 jaar oud. In 2011 ben ik naar Curacao geweest om dolfijntherapie te volgen. Ik heb daar gezwommen met Geegee. Een super lieve dolfijn. Tijdens de dolfijntherapie heb ik veel geleerd voor mijn mondmotoriek. Op 6 december mag ik weer naar Curacao voor de dolfijntherapie. Deze keer hebben alle vrijwilligers en wachtlijstouders van Stichting Tess dit mogelijk gemaakt. Ik ben ze hier heel dankbaar voor. Geegee zwemt niet meer bij het CDTC maar ik hoop haar nog wel even te zien bij Dolphin Academy. Deze keer wil ik ook weer gaan werken aan het verwerken van prikkels maar ook wil ik goed leren communiceren met mijn broertje en ouders.

Actief sinds 28 Okt. 2014
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 21457

Voorgaande reizen:

06 Januari 2017 - 22 Januari 2017

Derde keer dolfijntherapie

06 December 2014 - 24 December 2014

Dolfijntherapie 2014

Landen bezocht: