Ja, daar is ze dan - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lars Brand - WaarBenJij.nu Ja, daar is ze dan - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lars Brand - WaarBenJij.nu

Ja, daar is ze dan

Blijf op de hoogte en volg Lars

21 December 2014 | Curaçao, Willemstad

Vanmorgen om 11 uur is Rinita bevallen van haar dochter.
Helemaal super om te zien dan moeder en dochter heerlijk rond zwemmen. We gaan nu elke dag even naar Nubia kijken en toen bleek de baby geboren te zijn. Helemaal leuk Van de trainsters mochten we foto's van de baby dolfijn een foto maken.Yes...super om mee te maken.

• 22 December 2014 - 19:57

Danny:

Hopelijk weer wat beter. Geniet nog van de laatste vakantiedagen. En wat ontzettend leuk dat baby-dolfijntje!

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Lars

Hoi allemaal, Ik ben Lars van den Brand en ben 13 jaar oud. In 2011 ben ik naar Curacao geweest om dolfijntherapie te volgen. Ik heb daar gezwommen met Geegee. Een super lieve dolfijn. Tijdens de dolfijntherapie heb ik veel geleerd voor mijn mondmotoriek. Op 6 december mag ik weer naar Curacao voor de dolfijntherapie. Deze keer hebben alle vrijwilligers en wachtlijstouders van Stichting Tess dit mogelijk gemaakt. Ik ben ze hier heel dankbaar voor. Geegee zwemt niet meer bij het CDTC maar ik hoop haar nog wel even te zien bij Dolphin Academy. Deze keer wil ik ook weer gaan werken aan het verwerken van prikkels maar ook wil ik goed leren communiceren met mijn broertje en ouders.

Actief sinds 28 Okt. 2014