zondag 14 december - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lars Brand - WaarBenJij.nu zondag 14 december - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lars Brand - WaarBenJij.nu

zondag 14 december

Blijf op de hoogte en volg Lars

15 December 2014 | Curaçao, Willemstad

Vandaag hadden we de planning om naar de struisvogels en aloe vera te gaan maar helaas kwam er roet in het eten.
Daan is ziek geworden. Diarree en misselijk. Daarom hebben we de plannen maar aangepast. De mannen hebben voetbal gekeken. Thera is even naar het sea aquarium geweest waar ze verrast werd door een dolfijnenshow van de therapiedolfijntjes. Nubia, Bonnie, Chabelita, Papito en Kanoa hebben hun kunstjes laten zien. Terug gekomen bleek het met Daan nog niet echt beter te gaan. We hebben hem aan de remmers met chips en water gezet. In de middag leek hij iets beter en dus maar even naar het sea aquarium gelopen maar dat was toch te veel voor hem. Toen we terug waren zijn John en Lars lekker gaan zwemmen en Thera en Daan binnen gebleven. Nu lijkt het toch wat aan te slaan. John en Lars zijn eten en nemen zo een bordje voor Thera mee. We hopen dat het morgen beter met hem gaat.

  • 15 December 2014 - 04:39

    Oma Truus:

    Hoi lieve Daan. Ik hoop dat je weer heel gauw beter wordt. Zodat jullie met zijn vieren kunnen genieten. Liefs oma

  • 15 December 2014 - 10:02

    Opa Gerard:

    Hoi allemaal.
    Een minder leuk bericht dit keer.
    Een fijne (vakantie ) en dan ziek zijn ,
    Dus Daan vlug beter worden en weer gaan genieten.
    Beterschap en groetjes van oma Thera en opa Gerard.ook aan de anderen

  • 15 December 2014 - 13:01

    Rien:

    Ik hoop dat Daan weer vlug de oude is. Beterschap jongen!
    Overigens hebben jullie zaterdag leuke foto's gemaakt in Willemstad. Als jullie willen heb ik van de omgeving Otrabanda/Renaissance/Megapier ook nog wel wat foto's ter beschikking.
    Laat het maar weten...........
    Sterkte en groetjes,
    Rien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Lars

Hoi allemaal, Ik ben Lars van den Brand en ben 13 jaar oud. In 2011 ben ik naar Curacao geweest om dolfijntherapie te volgen. Ik heb daar gezwommen met Geegee. Een super lieve dolfijn. Tijdens de dolfijntherapie heb ik veel geleerd voor mijn mondmotoriek. Op 6 december mag ik weer naar Curacao voor de dolfijntherapie. Deze keer hebben alle vrijwilligers en wachtlijstouders van Stichting Tess dit mogelijk gemaakt. Ik ben ze hier heel dankbaar voor. Geegee zwemt niet meer bij het CDTC maar ik hoop haar nog wel even te zien bij Dolphin Academy. Deze keer wil ik ook weer gaan werken aan het verwerken van prikkels maar ook wil ik goed leren communiceren met mijn broertje en ouders.

Actief sinds 28 Okt. 2014
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 21457

Voorgaande reizen:

06 Januari 2017 - 22 Januari 2017

Derde keer dolfijntherapie

06 December 2014 - 24 December 2014

Dolfijntherapie 2014

Landen bezocht: