therapiedag 2 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lars Brand - WaarBenJij.nu therapiedag 2 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lars Brand - WaarBenJij.nu

therapiedag 2

Blijf op de hoogte en volg Lars

09 December 2014 | Curaçao, Willemstad

Vandaag de tweede dag alweer.
Lars had er zin in vandaag. Het blijft nog wel een beetje spannend maar dat is ook logisch. Papa en Lars zijn eerst naar CDTC toe gegaan. Thera en Daan mochten vandaag gewoon ontbijten want Daan begint later met de kidsclub.
Lars is begonnen in de ruimte met verzwaring rondom enkels en polsen. Lars geeft aan dit fijn te vinden. Hij heeft ook een verzwaringsvest aangedaan. Lars oogde wat gespannen uit de ruimte komend. Achteraf logisch want Lars had een moeilijke oefening gehad.
Naar het dok en daar was een bekende Tamara. Zij zal de rest van de week de trainster van Nubia zijn. Vorige keer was ze er ook bij Geegee. Superleuk.
Na tien minuten watertijd zag je Lars gewoon ontspannen. Lars heeft lekker met Nubia gezwommen. Na afloop was er die super bigsmile weer. Wauw wat doen die dolfijnen toch met onze kinderen. Daar worden we als ouders blij van.
Rien en Elle hebben vandaag meegekeken. Rien heeft mooie foto's gemaakt. Ik probeer ze toe te voegen. Dank je wel Rien en Elle. We hebben een leuke tijd gehad samen. Jullie gaan helaas morgen weer naar Nederland.
Daan heeft vandaag ook een leuke ochtend gehad. Hij is met de club naar Flamingo's en haaien geweest. Gelukkig kwam hij vandaag ook weer terug met 10 vingers oeff. Leuk om te zien dat hij zo'n plezier heeft.

  • 09 December 2014 - 19:44

    Rien:

    Tera en John,
    Bedankt voor de geweldige "rondleiding" welke jullie hebben verzorgd en bedankt voor de koffie.
    Jullie zijn echte ambassadeurs!
    Veel plezier en succes tijdens het vervolg van jullie vakantie.
    Groetjes,

    Rien en Elle
    En natuurlijk de groetjes aan Lars en Daan!

  • 11 December 2014 - 15:13

    Klas D3:

    Hoi Lars,

    We missen jou heel erg, we hopen dat jij het naar je zin hebt in Curaçao. Iedereen heeft een berichtje voor je achtergelaten.

    Tessa: Hoe heten je nieuwe vriendinnetjes, nog veel plezier.
    Nienke: Ik mis je, nog veel plezier.
    Stefano: Ik mis je tijdens het spelen, nog veel plezier.
    Eli: Hoe is het om met een dolfijn te kussen?
    Demi: Ik mis je, tot snel
    Yordi: Nog veel plezier, geniet er nog van.
    Richal: Tot snel
    Taner: Geniet nog van de dolfijnen, mis je.
    Shiraz, Nog veel plezier in Curaçao, met wie moet ik nu samen werken.
    Benny: Zijn de dolfijnen lief?
    Femke: Is het leuk om met dolfijnen te zwemmen.

    Sandra: Ik ben jaloers, super mooie foto's!
    Danny: Leer er veel van, tot snel.
    Teun: Leuk om te zien dat jij het zo goed naar je zin hebt, nog heel veel plezier.

    De site is geblokkeerd op het digibor, jammer genoeg kunnen we de reisverslagen niet lezen.

    Groetjes van alle kinderen uit D3






  • 12 December 2014 - 00:53

    Oma Truus:

    Wat een mooi verhaal weer van vandaag. Fijn Lars dat je het zo goed naar je zin hebt. Veel plezier verder. Een zoen van Oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Lars

Hoi allemaal, Ik ben Lars van den Brand en ben 13 jaar oud. In 2011 ben ik naar Curacao geweest om dolfijntherapie te volgen. Ik heb daar gezwommen met Geegee. Een super lieve dolfijn. Tijdens de dolfijntherapie heb ik veel geleerd voor mijn mondmotoriek. Op 6 december mag ik weer naar Curacao voor de dolfijntherapie. Deze keer hebben alle vrijwilligers en wachtlijstouders van Stichting Tess dit mogelijk gemaakt. Ik ben ze hier heel dankbaar voor. Geegee zwemt niet meer bij het CDTC maar ik hoop haar nog wel even te zien bij Dolphin Academy. Deze keer wil ik ook weer gaan werken aan het verwerken van prikkels maar ook wil ik goed leren communiceren met mijn broertje en ouders.

Actief sinds 28 Okt. 2014
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 21457

Voorgaande reizen:

06 Januari 2017 - 22 Januari 2017

Derde keer dolfijntherapie

06 December 2014 - 24 December 2014

Dolfijntherapie 2014

Landen bezocht: