Bijna zover - Reisverslag uit Boxtel, Nederland van Lars Brand - WaarBenJij.nu Bijna zover - Reisverslag uit Boxtel, Nederland van Lars Brand - WaarBenJij.nu

Bijna zover

Blijf op de hoogte en volg Lars

02 December 2014 | Nederland, Boxtel

Na al die tijd wachten en dingen regelen is het bijna zover. Aanstaande zaterdag gaan we vertrekken naar Curaçao. Spannend voor iedereen. Gisteravond had Lars het even moeilijk op de groep. Hij vond het wel spannend worden. Helemaal logisch, toch. Wij hebben zelfs al gezonde zenuwen dan is het bij hem natuurlijk helemaal. Gelukkig hebben ze hem kunnen geruststellen.
We gaan deze week nog alles voorbereiden en dan vooral heel erg genieten.

Ik wil van de gelegenheid ook even gebruik maken om de bestuursleden Hans, Jurgen, Jan, Hans en Jürgen, wachtlijstouders en alle vrijwilligers heel erg bedanken dat jullie ervoor gezorgd hebben dat wij naar de dolfijntherapie kunnen.

Ook wil ik mijn steun en toeverlaat bij DOLLY Joelle even extra in het zonnetje zetten. Zonder haar zou ik in DOLLY nergens zijn.

Hoe dankbaar wij zijn is niet uit te drukken in woorden. BEDANKT BEDANKT.

Lars ziet er heel erg naar uit om "zijn" dolfijn GeeGee weer te zien. Dat gaat zondag het eerste werk worden.
Liefs John, Thera, Daan en Lars

  • 02 December 2014 - 13:53

    Joëlle De Bresser:

    Hoi lieve Thera en de rest van de familie,

    ik wil jullie veel plezier en geluk wensen en hoop dat Lars er veel van leert. Helaas kan ik er niet bij zij ;) en dolly ook niet.

    Ik zal fanatiek de blog lezen en ben er in gedachten bij!

    XXjes Joëlle

  • 02 December 2014 - 14:48

    Samantha Vd Sande:

    Heel veel suc6 . We gaan jullie blog volgen...

  • 02 December 2014 - 15:41

    Danielle:

    heel veel plezier op jullie vakantie geniet er van

  • 02 December 2014 - 23:06

    Toiny Vd Velden :

    Hallo allemaal
    Het aftellen is nu echt begonnen veel succes en een hele fijn reis ik volg jullie blog.
    Gr Toiny

  • 03 December 2014 - 08:38

    Elise:

    Hallo John, Thera, Daan en Lars,
    Heel veel plezier op jullie aankomende reis. Wat hebben jullie het verdient! Geniet van elkaar, de therapie en het vakantie vieren. Ik ga jullie via deze blog op de voet volgen.

    Groetjes Elise

  • 03 December 2014 - 11:27

    Gerard V.dn.Brand:

    Hoi Thera John en Lars en Daan.
    Thera en ik wensen jullie een goede reis en natuurlijk ook weer een behouden thuiskomst
    Heel fijne dagen ,en het is natuurlijk overbodig om te zeggen dat wij jullie gaan volgen
    Groetjes pa en ma.

  • 06 December 2014 - 20:36

    Oma Van Dun:

    Lieve Thera, John, Lars en Daan.
    Heel veel plezier en geniet van de vakantie en de therapie.
    Jullie hebben het verdiend. Ik ga jullie via deze blog volgen.
    Ik denk dat je nu bijna bent want het is nu bijna 21.00 uur in Nederland.
    Veel lieve groetjes van Oma Truus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lars

Hoi allemaal, Ik ben Lars van den Brand en ben 13 jaar oud. In 2011 ben ik naar Curacao geweest om dolfijntherapie te volgen. Ik heb daar gezwommen met Geegee. Een super lieve dolfijn. Tijdens de dolfijntherapie heb ik veel geleerd voor mijn mondmotoriek. Op 6 december mag ik weer naar Curacao voor de dolfijntherapie. Deze keer hebben alle vrijwilligers en wachtlijstouders van Stichting Tess dit mogelijk gemaakt. Ik ben ze hier heel dankbaar voor. Geegee zwemt niet meer bij het CDTC maar ik hoop haar nog wel even te zien bij Dolphin Academy. Deze keer wil ik ook weer gaan werken aan het verwerken van prikkels maar ook wil ik goed leren communiceren met mijn broertje en ouders.

Actief sinds 28 Okt. 2014
Verslag gelezen: 343
Totaal aantal bezoekers 21457

Voorgaande reizen:

06 Januari 2017 - 22 Januari 2017

Derde keer dolfijntherapie

06 December 2014 - 24 December 2014

Dolfijntherapie 2014

Landen bezocht: