derde therapiedag - Reisverslag uit Dominguito, Curaçao van Lars Brand - WaarBenJij.nu derde therapiedag - Reisverslag uit Dominguito, Curaçao van Lars Brand - WaarBenJij.nu

derde therapiedag

Blijf op de hoogte en volg Lars

12 Januari 2017 | Curaçao, Dominguito

Hoi allemaal
Vandaag een drukke dag gehad. Thera had vanochtend een workshop over sensorische integratie. De workshop was zeer interessant en we hebben voldoende tips gehad om mee verder te gaan.

Daarna hebben we heerlijk geluncht bij Hemmingway. Dat is heerlijk asn het strand en vlakbij het CDTC.

Na de lunch was het tijd voor de derde therapietijd. Deze woensdag is altijd speciaal ondat het dan dokdag is. Dat betekent dat Daan tijdens de watertijd mee mag gelpen en de nadruk op interactie tussen elkaar ligt. En daarnaast is het ook hartstikke leuk.

Lars heeft vandaag gewerkt aan grenzen aangeven. Dit hebben ze samen toegepast op het dok.

Helaas werden ze getroffen door een regengordijn die vanuit zee over het CDTC trok. Daan moest echt schuilen. Gelukkig scheen daarna de zon weer.

Ook wij mochten op het laatst ook even dichtbij komen. Mooi om te zien hoe de interactie tussen Lars en Kanoa was.

Na afloop het gesprek met Lisa gehad waarbij we diverse tips hebben gekregen.

Moe zijn we naar onze villa gegaan. Nig even wat boodschappen gedaan bij de Mangusa supermarkt. Dat is echt een belevenis. Een super grote winkel.

Na het eten even ontspannen en wat leerwerk gedaan.

En nu is het bedtijd.

Groetjes van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lars

Hoi allemaal, Ik ben Lars van den Brand en ben 13 jaar oud. In 2011 ben ik naar Curacao geweest om dolfijntherapie te volgen. Ik heb daar gezwommen met Geegee. Een super lieve dolfijn. Tijdens de dolfijntherapie heb ik veel geleerd voor mijn mondmotoriek. Op 6 december mag ik weer naar Curacao voor de dolfijntherapie. Deze keer hebben alle vrijwilligers en wachtlijstouders van Stichting Tess dit mogelijk gemaakt. Ik ben ze hier heel dankbaar voor. Geegee zwemt niet meer bij het CDTC maar ik hoop haar nog wel even te zien bij Dolphin Academy. Deze keer wil ik ook weer gaan werken aan het verwerken van prikkels maar ook wil ik goed leren communiceren met mijn broertje en ouders.

Actief sinds 28 Okt. 2014
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 21419

Voorgaande reizen:

06 Januari 2017 - 22 Januari 2017

Derde keer dolfijntherapie

06 December 2014 - 24 December 2014

Dolfijntherapie 2014

Landen bezocht: