rustig dagje - Reisverslag uit Dominguito, Curaçao van Lars Brand - WaarBenJij.nu rustig dagje - Reisverslag uit Dominguito, Curaçao van Lars Brand - WaarBenJij.nu

rustig dagje

Blijf op de hoogte en volg Lars

08 Januari 2017 | Curaçao, Dominguito

Hoi Allemaal,
Vanmorgen om 7.30 uur zijn we wakker geworden. Daarna een lekker ontbijtje. De kinderen hebben heerlijk gezwommen in ons zwembad.

We zijn naar Mambo gereden om daar lekker te lunchen bij Cabana. We werden herkent door de ober. Daarna zijn we met de voetjes door de zee naar het CDTC gelopen. Even naar de show gekeken. Toen terug greden om heerlijk met zijn vieren te gaan zwemmen.

Morgen moeten om 10.45 uur bij het CDTC zijn voor het welkomstwoord. Om 12.30 uur begint het gesprek met de therapeute. We hebben trouwens Lisa. Van 13.00-15.00 uur is de therapie.

Groetjes van ons

  • 08 Januari 2017 - 23:43

    Oma:

    Hallo lieve alle vier. Ik denk dat jullie nu voor de eerste nacht in Curacao hebben geslapen. En goed zoals ik lees. Jullie huis is heel mooi. Veel succes morgen met de therapie. Liefs oma. Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lars

Hoi allemaal, Ik ben Lars van den Brand en ben 13 jaar oud. In 2011 ben ik naar Curacao geweest om dolfijntherapie te volgen. Ik heb daar gezwommen met Geegee. Een super lieve dolfijn. Tijdens de dolfijntherapie heb ik veel geleerd voor mijn mondmotoriek. Op 6 december mag ik weer naar Curacao voor de dolfijntherapie. Deze keer hebben alle vrijwilligers en wachtlijstouders van Stichting Tess dit mogelijk gemaakt. Ik ben ze hier heel dankbaar voor. Geegee zwemt niet meer bij het CDTC maar ik hoop haar nog wel even te zien bij Dolphin Academy. Deze keer wil ik ook weer gaan werken aan het verwerken van prikkels maar ook wil ik goed leren communiceren met mijn broertje en ouders.

Actief sinds 28 Okt. 2014
Verslag gelezen: 474
Totaal aantal bezoekers 21425

Voorgaande reizen:

06 Januari 2017 - 22 Januari 2017

Derde keer dolfijntherapie

06 December 2014 - 24 December 2014

Dolfijntherapie 2014

Landen bezocht: