Nog enkele weken - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lars Brand - WaarBenJij.nu Nog enkele weken - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lars Brand - WaarBenJij.nu

Nog enkele weken

Door: Thera

Blijf op de hoogte en volg Lars

14 December 2016 | Curaçao, Willemstad

Zo spannend om weer te gaan. Wat gaat de therapie ons deze keer brengen. Over 3 weken is het zo ver en vertrekken we weer naar het CDTC om de therapie te volgen. We verblijven deze keer op villapark Flamboyan. We huren een mooie villa met een privé zwembad.

  • 18 December 2016 - 16:36

    Jola:

    Hoi Lars. Ik ben ook al aan het aftellen. Zie je in curacao

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lars

Hoi allemaal, Ik ben Lars van den Brand en ben 13 jaar oud. In 2011 ben ik naar Curacao geweest om dolfijntherapie te volgen. Ik heb daar gezwommen met Geegee. Een super lieve dolfijn. Tijdens de dolfijntherapie heb ik veel geleerd voor mijn mondmotoriek. Op 6 december mag ik weer naar Curacao voor de dolfijntherapie. Deze keer hebben alle vrijwilligers en wachtlijstouders van Stichting Tess dit mogelijk gemaakt. Ik ben ze hier heel dankbaar voor. Geegee zwemt niet meer bij het CDTC maar ik hoop haar nog wel even te zien bij Dolphin Academy. Deze keer wil ik ook weer gaan werken aan het verwerken van prikkels maar ook wil ik goed leren communiceren met mijn broertje en ouders.

Actief sinds 28 Okt. 2014
Verslag gelezen: 271
Totaal aantal bezoekers 21423

Voorgaande reizen:

06 Januari 2017 - 22 Januari 2017

Derde keer dolfijntherapie

06 December 2014 - 24 December 2014

Dolfijntherapie 2014

Landen bezocht: