Therapiedag 3 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lars Brand - WaarBenJij.nu Therapiedag 3 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lars Brand - WaarBenJij.nu

Therapiedag 3

Blijf op de hoogte en volg Lars

10 December 2014 | Curaçao, Willemstad

Woensdag is bij het cdtc dokdag. Dat betekent dat de broertjes en zusjes mee op het blauwe dok mogen en ook contact met de dolfijn morgen maken. Heel bijzonder voor Daan dus. Op het laatste mogen wij ook even dichtbij komen.
Lars heeft vandaag een angst overwonnen door op zee te zwemmen. Knap hé. Lars heeft vandaag heerlijk gezwommen met Nubia. Hij was vanochtend heel druk maar na de therapie was hij weer ontspannen. Bijzonder dat een dolfijn dit teweeg kan brengen.
Daan heeft vanaf het dok Nubia een kus gegeven. Ze hebben gedanst en met de ring gespeeld. Daan mocht allerlei tekens geven en Nubia vis voeren.
De foto's van vandaag zijn dus ook van Daan want die had vandaag een bijzonder dagje. Morgen gaan Papa, mama en Daan ook met Nubia zwemmen tijdens de familyswim. We zijn nieuwsgierig.
Daan duikt nu het zwembad in en Lars kijkt naar AJAX. Het is hier nu super warm. We zullen straks met zijn alle nog naar de zee gaan om te snorkelen. Dan volgt ons diner nog en dan gaan we naar bed om morgen weer om 6.30 op te staan.

  • 10 December 2014 - 21:15

    Danielle:

    O wat gaaf om te lezen
    En dan die reactie van Lars

  • 12 December 2014 - 00:57

    Oma Truus:

    O wat goed van Lars zeg dat hij in de zee heeft gezwommen. En wat een mooie foto,s van Daan. Volgens mij heeft hij het ook goed naar zijn zin.
    Nog veel plezier jullie 4 geniet van alle leuke en mooie dingen die er gebeuren met onze Lars.
    liefs Oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Lars

Hoi allemaal, Ik ben Lars van den Brand en ben 13 jaar oud. In 2011 ben ik naar Curacao geweest om dolfijntherapie te volgen. Ik heb daar gezwommen met Geegee. Een super lieve dolfijn. Tijdens de dolfijntherapie heb ik veel geleerd voor mijn mondmotoriek. Op 6 december mag ik weer naar Curacao voor de dolfijntherapie. Deze keer hebben alle vrijwilligers en wachtlijstouders van Stichting Tess dit mogelijk gemaakt. Ik ben ze hier heel dankbaar voor. Geegee zwemt niet meer bij het CDTC maar ik hoop haar nog wel even te zien bij Dolphin Academy. Deze keer wil ik ook weer gaan werken aan het verwerken van prikkels maar ook wil ik goed leren communiceren met mijn broertje en ouders.

Actief sinds 28 Okt. 2014
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 21436

Voorgaande reizen:

06 Januari 2017 - 22 Januari 2017

Derde keer dolfijntherapie

06 December 2014 - 24 December 2014

Dolfijntherapie 2014

Landen bezocht: